>
Stragan z dresem

Odsłon: 967
Otwierasz swoja własn± firmę dokładnie sklep. Wybór padł na branżę odzieżow±. Zaczynasz od zera, dlatego na pocz±tku dostaniesz jedynie stragan i trochę gotówki na kupno pierwszego towa
Gondor

Odsłon: 872
Wejdź w świat Władcy Pierscieni i stocz bitwę o Gondor.
Garden

Odsłon: 1223
Zajmujesz się ogrodem i musisz dbać o uprawy. Podlewaj wszystko i hoduj roślinki.
Sub wars

Odsłon: 1011
Wojna i łodzie podwodne. Sprawdź się jako Kapitan
Obrona Zamku

Odsłon: 920
Gra polega na obranie zamku za pomocą katapulty. Nie pozwól dotrzeć do zamku wrogowi.
Castle Attack 2

Odsłon: 1069
Fajna gierka w której sprawszasz się w scenerii wojennej w dawnych czasach.
Owieczki

Odsłon: 1131
Gra polega na ustawieniu tak wieżyczek obronych żeby żadne stwory nie doszły do końca drogi.Wieżyczki kupujemy za zdobyte punkty. Wciąga.
Tactic Core

Odsłon: 818
Super graficzka. Dowodzisz drużyną i masz trudnego przeciwnika. Różne przedmioty i broń do wykorzystania.
Archeolog

Odsłon: 1045
Zabawa w archeologa. Znajdujemy różne przedmioty czyścimy je odpowiednimi narzędziami i środkami.
MorFits Quest

Odsłon: 884
Spełniaj zachcianki stworzonek, aby wyrosły na silne stworki.
Fence builder

Odsłon: 707
Trzeba zrobić ogrodzenie wokół trawki aby owieczka z niej nie uciekła!
Endless War III

Odsłon: 776
Naparzanie w I,II i III wojnie światowej + terroryzm. Ostra jazda.
12345...5

Strona wykorzystuje pliki cookies, które pomagają dopasować naszą stronę do indywidualnych potrzeb. Korzystając z naszego portalu akceptujesz zasady cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.